رگا

!وبلاگ مشترک من و عشقم

رگا

!وبلاگ مشترک من و عشقم

دلنوشت: گناه

این گونه مرا نگاه نکن

می دانم که گناهی بس بزرگ گریبانگیرم است...

تقصیر من نیست که عشق را گناه نامیده اند!


دلنوشت: (بی عنوان)

تو مانند چراغی در اتاق زندگی منی

که وقتی خاموش می شوی

تازه میفهمم که بدون نور وجودت

چه سرگردانم!!


دلنوشت: شگفتا

شگفتا

که نبودنت

حس بودنت را بیشتر به خاطرم می آورد

ولی هنگامی که هستی

حس دردناک نبودنت را به یاد نمی آورم

تا بیشتر برایت بمیرم


دلنوشت: فراموشم کردی

عزیزم چه زود منو از یادت بردی؟!

یادمو چه زود به خاک فراموشی سپردی؟!

یادم میاد که اون روزا،

تو اوج عاشقی من،

بهم میگفتی ازم خسته شدی.

ولی من مثل آدمای دیگه

بهت نمی گم چقد بدی!

فقط میگم خاطراتمونو

به دست سرد فراموشی ندی

که شاید یه روزی تو تنهاییت

منو تو رؤیاهات ببینی

بدونی که یه روزایی

دل یه عاشقو شکوندی.

من همیشه دوست دارم!

کاش یه بارم تو بهم میگفتی که دوسم داری!


برگشتم

سلام دوستان... خوبین؟ خوشین؟ دماغتون چاقه؟

خواستم ازتون بخشش بخوام که یه مدتی رو نبودم... زندگیه دیگه! و این که دوباره ـ به عنوان مرد وبلاگ ـ برگشتم تا دوباره قلمو دستم بگیرم و هی بنویسم. البته این قلمی که گفتم، قلم دله، فرمانبر دله.

خلاصه، سعیمو میکنم یه جوری با عشق پیوندتون بدم که خودتون کیف کنین! سعی کنین اگه عاشق هم نیستین، به یاری هم حس دوست داشتنو توی دلتون زنده کنین. باور کنین قشنگه، اگه بخواین.

سرتونو درد نیارم! در یک کلام: "منتظرم باشین..."


I LoVe You

یه دفعه ای احساس کردم خیلی خیلی خیلی خیلی I LoVe You.......

بهشت

می‌دونی"بهشت" کجاست ؟ 

یه فضـای ِ چند وجب در چند وجب ! 

بین ِ بازوهای ِ کسی که دوسـتش داری... (حسین پناهی)

فوق العاده با احساس بخونید!!!

 

من رنـــــگ بارونم ....باعشــــقت آرومــــم....چشـــمامــو هــــم مـــیزارم.... دوستت دارم

تــــو خــــوابو رویـــامی...تــــموم دنـــیامـــی...هــــرشــب باتـــو بیـــدارم.... دوستت دارم

تنــــــهای تــــنهامی....مهــــتاب شـــب هامی.....از تنـــــهایــی بیــــــزارم... دوست دارم

 



عشق یعنی:

هر وقت یادش میفتی بی اختیار با یک لبخند خودتو تابلو کنی !!!



پر از آرامشم!!!

 

آرامش یعنی ؛

هر وقت قهر کردی ،


مطمئـن باشی بجز تو ، هیچکس جاتو نمیگیره
....